wtorek, 20 sierpnia 2019
Najnowsze: Promocja Betclic na mecze polskich siatkarzy

Kod promocyjny, bonusowy i rabatowy | 2019 r.

Promocje, bonusy i rabaty na zakupy, usługi i sport. Wybierz najlepszy kod promocyjny i użyj przy rejestracji. Kupony, bonusy na sierpień 2019 r.

Spis treści
Rozwiń
  1. Kod promocyjny – co to jest
  2. Rodzaje kodów promocyjnych
  3. Kto pierwszy zastosował kod promocji
  4. Kod promocyjny – gdzie można go znaleźć?
  5. Promocje z kodem dla lojalnych klientów
  6. Jak zastosować kod promocyjny?
  7. Kod promocyjny – rodzaje profitów
  8. Kto akceptuje kody promocyjne?
  9. Specjalne kody na zakłady sportowe
  10. Najczęściej wyszukiwane kody promocyjne w internecie
  11. Najciekawsze okazje do promocji i najkorzystniejsze rabaty
  12. Kod zniżkowy do 100%
  13. Voucher promocyjny
  14. FAQ - najczęstsze pytania o kody promocyjne
Kod promocyjny - kupon rabatowy
Kod promocyjny - specjalny kupon rabatowy na tańsze zakupy

Co ciekawe, nawet bezrobotni przeszukują strony internetowe oraz specjalne aplikacje mobilne, które ułatwiają dostęp do zyskownych kodów promocyjnych. Ludzie najczęściej używają vipowskich kodów rabatowych w sklepach internetowych, które lubują się w oferowaniu zniżkowych kuponów rabatowych. Vouchery online oferują na przykład księgarnie, sklepy sportowe, portale aukcyjne, czy też duże obiekty handlowe skupiające wokół siebie modne sklepy z odzieżą. Ostatnio zauważyć można nawet spory ruch w sklepach z żywnością, które zauważyły, że kody rabatowe na usługi czy towary to świetny biznes z korzyścią dla aktywujących kupony zniżkowe.

Kod promocyjny do sklepu - koszyk zakupowy
Kod promocyjny stosujemy przy zakupach w sklepie internetowym

Standardowe kody promocyjne obejmują zniżki od 10% do nawet 50-60%, więc można z czystym sumieniem stwierdzić, że hasła polecające są opłacalne. Na przykład kupując w salonie dobrej marki telewizor, powiedźmy SONY lub LG czy SAMSUNG, za 4000 zł i korzystając z EXTRA VIP kodu zniżkowego na 15%, można zaoszczędzić nawet 600 złotych. Zgromadzoną nadwyżkę, która koniec końców ląduje w budżecie gospodarstwa domowego, oczywiście można odłożyć lub wykorzystać na kolejne dobra. I tutaj możemy podpowiedzieć na przykład zakup odtwarzacza Blu-ray czy używanej konsoli do gier PlayStation 4, która urozmaici Wam czas po pracy - jak jesteście fanami piłki nożnej, to z czystym sumieniem możecie zakupić pakiet z najnowszą grą FIFA.

Naturalnie, powyżej przedstawiliśmy tylko zysk z jednej transakcji z bonifikatą. Zwracamy na to szczególną uwagę, albowiem z dochodowych kodów promocyjnych dla tak zwanych klientów VIP możecie bez problemów korzystać regularnie. Jak przeliczycie sobie poodkładane pieniądze, to wówczas wyjdzie Wam w zestawieniu miesięcznym bardzo ogromna kwota. Jeśli dobrze pokombinujecie, to wtedy można odłożyć nawet i tysiąc złotych miesięcznie!

Kod promocyjny – co to jest

Kody promocyjne, kody rabatowe czy kody bonusowe – wszystkie te określenia dotyczą pewnego rodzaju zabiegu marketingowego, który pozwala zaoszczędzić na cenie produktu/usługi lub daje inne dodatkowe profity.

Pojęcie „kod promocyjny” jest używane w odniesieniu do kilku form przekazu. Zwykle ma postać ciągu cyfr i/lub liter (dużych i małych), ustawionych w odpowiedniej kolejności, które należy wpisać w danym miejscu, wyrazić słowami lub okazać za pośrednictwem jakiegoś narzędzia (np. telefon z konkretną aplikacją).

Treść, jaką niesie taka kombinacja, może mieć sens bądź nie. Zwykle odnosi się ona do nazwy strony www, nazwy sklepu lub innych usługodawców, którzy oferują takie kody. Może być także losową kombinacją znaków. W zależności od rodzaju kodu wyszczególnia się dwa podstawowe typy:

  1. kod promocyjny jednorazowy – przypisany do indywidualnego klienta i możliwy do wykorzystania tylko raz;
  2. kod promocyjny wielokrotnego użytku – kod, który może być użyty wielokrotnie.

Kody mają dwojakie zastosowanie. Z jednej strony umożliwiają klientom nabycie jakiegoś dobra w okazyjnej cenie, z drugiej są elementem promocji samego sprzedawcy. Taka strategia marketingowa ułatwia firmom przyciągnięcie nowych kupujących oraz zatrzymanie stałych. Ponadto zwiększa popyt na dany towar lub usługę poprzez uatrakcyjnienie sposobu jej nabycia. Kody promocyjne wpływają zatem na sprzedaż większej ilości danego produktu (co ma bezpośrednie przełożenie na zysk firmy) i są profitami dla osób korzystających z promocji. Podsumowując, dzięki kodom korzystają obie strony transakcji.

Rodzaje kodów promocyjnych

W świadomości klientów utarło się kilka określeń mających zastosowanie do tzw "kodu". Idea jest ta sama, kod w postaci liter lub cyfr należy zastosować dla określonej korzyści, natomiast doprecyzowanie kodu dotyczy czynności lub rodzaju tej korzyści.

W obiegu funkcjonuje kilka rodzajów kodów do promocji:

- kod promocyjny
- kod rabatowy / kod zniżkowy
- kod rejestracyjny
- kod polecający (lub kod rekomendujący)
- kod bonusowy
- kod specjalny

Kto pierwszy zastosował kod promocji

Historia pomysłu z kodem promocyjnym sięga końca XIX wieku, kiedy miało miejsce wejście na rynek znanej dziś wszystkim Coca-Coli. Pierwotnie napój był sprzedawany tylko w aptekach, a jako nowy produkt nie znajdował się w centrum uwagi. Właściciel marki, John Pemberton, wpadł na pomysł, by do osób mieszkających w pobliżu punktów sprzedaży wysłać kupony na gratisową próbkę. Był to krok w dobrą stronę – wielu klientów skorzystało z tej formy promocji. Wystarczyło zainwestować niewielką ilość produktu (okoliczne apteki zostały zaopatrzone na koszt firmy) oraz skusić darmową próbką, by dziś Coca-Cola była najbardziej rozpoznawalnym napojem na świecie.

Kod promocyjny – gdzie można go znaleźć?

Aby znaleźć kod uprawniający do zniżki, nie trzeba szukać daleko. Wystarczy w dowolnej wyszukiwarce internetowej wpisać hasło „kod promocyjny”, by naszym oczom ukazały się dziesiątki stron, na których znajdziemy tysiące kodów. W Polsce prym wiodą serwisy takie jak:

  • picodi (.com) – zawiera prawie wszystko, co potrzebne konsumentom do szczęścia. Znajdziemy tu kody, rabaty i przeróżne promocje oferowane przez większość usługodawców w Polsce i nie tylko;
  • zrabatowani (.pl) – baza serwisu obejmuje promocje oferowane przez ponad 200 sklepów internetowych i stacjonarnych;
  • kody (.pl) – klienci znajdą tu liczne kody rabatowe, kupony i promocje;
  • AleRabat (.com) – witryna reklamuje się jako zbiór największych rabatów w sieci;
  • #cebulaDeals – pod tym tagiem na portalu wykop.pl użytkownicy mogą znaleźć wiele kuponów, kodów rabatowych i promocji. Atutem portalu jest ogromna liczba bonusów, z kolei do minusów należy zaliczyć brak odpowiedniej segregacji. Natrafienie na najlepsze okazje wymaga żmudnego przeglądania ofert i cierpliwości;
  • GoDealla (.pl) – wyszukiwarka rabatów, zakupów grupowych, voucherów oraz promocji;
  • qpony – konkurencja picodi dostępna z poziomu mobilnego;
  • pepper – aplikacja społecznościowa umożliwiająca użytkownikom przekazywanie informacji o aktualnych promocjach, kodach i rabatach;
  • stocard – aplikacja dedykowana kartom lojalnościowym oferowanym przez ponad 200 sklepów, stacji benzynowych i innych;
  • goodie – zawiera ofertę zniżek, kodów rabatowych oraz kuponów i gazetek promocyjnych;
  • blix (.pl) – strona z aktualnymi gazetkami najpopularniejszych sieci handlowych;
  • steampowered (.com) – platforma oferująca między innymi dostęp do bonusów, kodów oraz rabatów związanych z grami online;
  • legalsport (.pl), bonusycode (.com) – portale poświęcone aktualnym promocjom z kodem promocyjnym oferowanym przez legalnych bukmacherów internetowych.

W USA kody bonusowe jako forma promocji są powszechnie stosowane od lat. Nie sposób wyobrazić sobie amerykańskiego rynku bez przeróżnych dodatków, rabatów, obniżek i innych profitów kuszących klientów. Strony takie jak coupons.com czy groupon.com (ten drugi z powodzeniem funkcjonuje również w Polsce) oferują tysiące kodów na produkty z prawie każdej gałęzi gospodarki.

Rabaty znajdziemy dziś wszędzie, są stałym elementem w kontaktach sprzedający-kupujący. Nierzadko wystarczy polubić fanpage, zapisać się do newslettera lub po prostu wejść na odpowiednią stronę www, by zdobyć atrakcyjną zniżkę.

Z reguły na taką formę reklamy, dostępną dla dużej liczby klientów, pozwolić sobie mogą tylko wielkie marki. Możliwość negocjacji cen na poziomie hurtowym ułatwia potentatom na wprowadzanie zniżek. Co prawda koncerny mogłyby to zrobić bez żadnego kodu, ale „klient kupuje oczami”, więc taki zabieg zwiększa zyski. Niejednokrotnie nie trzeba nawet szukać, żeby natrafić na informacje o promocji. Na skrzynki mailowe konsumentów trafiają liczne reklamy, nieco rzadziej, ale znajdujemy je również na ulotkach wrzucanych do skrzynek pocztowych. Dla firmy stanowią świetną okazję do zapoznania klientów ze swoją ofertą i przyciągnięcia ich uwagi rabatami, zniżkami oraz innymi dodatkami.

Promocje z kodem dla lojalnych klientów

Liczne bonusy można uzyskać także dzięki regularnemu korzystaniu z usług danego producenta bądź sklepu. Wielu przedsiębiorców oferuje klientom indywidualne karty, które uprawniają do zniżek poprzez naliczanie punktów. Posiadanie karty stałego klienta to przywilej niosący ze sobą wiele korzyści. W większości przypadków konsumenci mogą zapłacić mniejszą kwotę za zakupy, zdobywają zniżki na konkretne towary bądź inne profity. Tego typu ofertę bonusową znajdziemy przede wszystkim u wielkich sieci handlowych lub paliwowych. Usługodawcy premiują również osoby, które zdecydowały się na zakupy po raz pierwszy. Żeby zdobyć rabat, wystarczy się po prostu zarejestrować. Ten rodzaj reklamy jest chętnie stosowany w przypadku zakładów wzajemnych – bukmacherzy oferują swoim klientom dodatkowe profity za utworzenie konta na ich portalu. To tzw. bonus powitalny, niejednokrotnie bardzo wysoki.

Inaczej wygląda kwestia mniejszych działalności. O ile niewielka firma zdecyduje się na wypuszczenie kodu/rabatu, to ma to miejsce lokalnie, a liczba takich dodatków jest mocno ograniczona. W większości sytuacji wygląda to tak, że przedsiębiorca wykupuje reklamę w miejscowej gazetce z ogłoszeniami lub sam drukuje ulotki z odpowiednią informacją. Ponieważ nie dysponuje towarem w dużej ilości, tego typu promocje są mocno ograniczone zarówno czasowo, jak i wielkościowo.

Istnieje jeszcze jedna forma, dzięki której dowiadujemy się o odpowiedniej promocji – przekaz słowny. Polega na tym, iż klient podaje hasło i uzyskuje dzięki temu zniżkę na dany towar czy usługę. Tego typu strategię stosują głównie kluby, restauracje oraz fastfoody.

Jak zastosować kod promocyjny?

Skoro wiemy, gdzie znajdziemy bonusy z kodem promocyjnym, musimy jeszcze uzyskać informacje, jak stosować kod lub kody.

Zakupy za pośrednictwem sieci są dziś standardem dla większości ludzi. Korzystanie z kodu jest bardzo proste. W odpowiednim miejscu na witrynie sklepu znajduje się okienko, w które należy wpisać ciąg znaków. Wystarczy to zrobić, żeby otrzymać rabat, który może obejmować zniżkę na konkretny produkt lub na całe zakupy. Klient zostanie poproszony o wprowadzenie kodu na początku zakupów, w trakcie lub przy dokonywaniu płatności. Jeżeli zdecydujemy się na wyjście do stacjonarnego sklepu, skorzystanie z rabatu może być nieco bardziej wymagające. Realizacja prośby o podanie kodu może mieć różne formy – słowną (wymówienie hasła) bądź niewerbalną, polegającą m.in. na pokazaniu papierowej ulotki, karty klienta lub cyfrowym sczytaniu kodu przy użyciu odpowiedniej aplikacji.

Kod promocyjny – rodzaje profitów

To, co możemy zyskać dzięki kodom promocyjnym, jest uzależnione od wielu czynników. Przede wszystkim wpływ na bonus ma marka, jaka go oferuje. Duże korporacje mogą sobie pozwolić na duże kampanie marketingowe, które dotrą do wielu klientów. Ilość rabatów i ich wielkość w tym przypadku może być imponująca. Mniejsze, działające lokalnie przedsiębiorstwa nie dysponują budżetem na dużą reklamę, a ich zasięg jest ograniczony. Nie zmienia to jednak faktu, że profity, jakie niosą ze sobą rabaty i w tym wypadku mogą być znaczne. Będą jedynie skierowane do odpowiednio mniejszej liczby konsumentów.

Najczęściej spotykanymi rodzajami profitów, jaki gwarantują kody promocyjne na 2019 r., są:

  • zniżki procentowe – rabat w postaci zmniejszenia ceny danego produktu lub usługi, wyrażony procentowo. Przykładowo, interesują nas buty kosztujące 100 zł. Dostajemy kod, który uprawnia nas do 15% zniżki. Finalnie płacimy za obuwie 85 zł. Najczęściej stosowane obniżki to 5%, 10% lub 15% wartości zamówienia. Tego typu rabaty mogą się odnosić do konkretnego produktu lub całości zakupów;
  • zniżka wyrażona daną kwotą pieniężną – rabat, który pozwala na odjęcie od kwoty zakupów danej wartości. Przykład: kupujemy kosmetyki, których cena wynosi 200 zł, ale dysponujemy rabatem o wysokości 30 zł. Ostatecznie płacimy tylko 170 zł;
  • dodatek do zakupów – gratis, który jest dodawany do zakupu. Przykład: kupujemy w sklepie meblowym sofę za kwotę 2000 zł. Na miejscu uzyskujemy informację, że za zakupy o wartości większej niż 1800 zł przewidziany jest bonus w postaci krzesła ogrodowego. Przekroczyliśmy wymagany próg, więc ta premia jest nasza. Kolejnym przykładem może być akcja polegająca na tym, że przy zakupie odpowiedniej ilości danego towaru otrzymujemy kolejny w gratisie.
  • dodatkowe środki na przyszłość – profity te występują najczęściej w przypadku programów lojalnościowych. Odwiedzając regularnie dane miejsce i dokonując płatności za produkt bądź usługę, otrzymujemy punkty, których ilość wpływa na zniżki przy kolejnych zakupach. Przykład: tankując paliwo w obrębie jednego koncernu i posiadając kartę stałego klienta, gwarantujemy sobie stałe (albo cykliczne) zniżki na kolejne zakupy;
  • profity rejestracyjne i polecające – bonusy związane z pierwszymi zakupami lub wprowadzeniem nowych klientów z polecenia. W obrębie tego typu działalności otrzymamy zniżki albo uzyskamy dodatkowe środki. Przykład: rejestrujemy się na stronie z usługami lub zapisujemy się do newslettera, co skutkuje 5% zniżką na zakupy. Kolejny przykład: portal Useme oferuje darmowe rozliczenie jednej umowy freelancerowi za sprowadzenie nowego użytkownika;
  • darmowa dostawa – po osiągnięciu odpowiedniego progu, wyrażonego najczęściej poprzez wysokość kwoty za zakupy, produkty zostaną dostarczone za darmo. Przykład: kupujemy w sklepie zoologicznym za kwotę 120 zł. W regulaminie widnieje zapis, że od 100 zł dostawa jest gratisowa. Osiągnęliśmy próg i nie musimy się przejmować opłatą za kuriera.

Powyżej przedstawiliśmy najważniejsze i najczęstsze profity wynikające z faktu posiadania kodu/rabatu. W zależności od specyfiki oferty danego sprzedawcy mogą wystąpić jeszcze inne rodzaje bonusów.

Kto akceptuje kody promocyjne?

Odpowiedź na powyższe pytanie jest bardzo prosta: wszyscy akceptują kody promocyjne. Począwszy od produktów dla najmłodszych, przez usługi skierowane do dorosłych konsumentów, a skończywszy na sprawach doczesnych – zakłady pogrzebowe także oferują rabaty z kodem promocyjnym. Każda gałąź handlu (i nie tylko) musi się reklamować, a ta forma promowania usług dotrze do największej liczby odbiorców. Poniżej przedstawimy działające na polskim rynku firmy, które regularnie oferują klientom możliwość skorzystania z kodów promocyjnych. Skupimy się na kilku najważniejszych działach handlu oraz przedstawimy najczęściej występujące formy rabatów i promocji.

  1. rabaty w sklepach z artykułami dla dzieci – warto regularnie odwiedzać takie sklepy jak np. Smyk.com, 51015kids.eu, pl.coccodrillo.com, HulaHop.pl, KrainaZABawy.pl i wiele innych.

    Najczęściej spotkamy w nich bonusy w postaci zniżek całościowych oraz na konkretne produkty dla dzieci, wyprzedaże (nawet do 80% obniżki cen), darmowe dostawy po przekroczeniu określonego progu cenowego oraz promocje czasowe (np. z okazji rozpoczęcia roku szkolnego, komunii, Dnia Dziecka oraz innych).
  1. rabaty w sklepach z odzieżą /obuwiem – ofertę bonusową znajdziemy u takich sprzedawców jak answear.com, CzasNaButy.pl, zalando-lounge.pl, topsecret.pl, dstreet.pl, szachownica.com.pl, aboutyou.pl, Unisono.eu oraz bonprix.pl.

    Na stronach tych firm można spotkać wyprzedaże sezonowe, kody rabatowe na pierwsze zakupy, karty stałego klienta z odpowiednimi profitami (zniżki), promocje w postaci dodatków do zakupów (np. zakup kilku par butów daje nam zniżkę na kolejną parę), program polecający (zaproś znajomego i odbierz nagrodę pieniężną) oraz kod na darmową dostawę. Odpowiednie nagrody są przewidziane również za zapisanie się do newslettera.
  1. rabaty w usługach beauty&spa oraz kosmetyki – pl, kopalnia-zdrowia.pl, helfy.pl, ecoandwell.pl, drogeriapigment.pl, rossmann.pl, superpharm.pl, drogerienatura.pl, hebe.pl, sephora.pl, douglas.pl – to jedne z wielu miejsc, które oferują rabaty.

    Spotkać tutaj możemy takie promocje jak: kody rabatowe na cały asortyment, zniżki na wybrane produkty, darmowe dostawy, wyprzedaże oraz bonusy dla stałych klientów. Ponadto po zapisaniu się do newslettera dostaniemy rabat lub uzyskamy zniżkę za pierwsze zakupy.
  1. rabaty w sklepach dom i ogród – żeby zdobyć bonus, należy odwiedzić takie sklepy jak na przykład obi.pl, mrowka.pl, superwnetrze.pl, jysk.pl, ikea.com, leroymerlin.pl czy castorama.pl.

    Tutaj oferta promocyjna jest bogata: wyprzedaż posezonowa, zniżki na dane towary po użyciu kodu rabatowego, karty podarunkowe oraz darmowe dostawy po przekroczeniu odpowiedniej wartości pieniężnej.
  1. rabaty w usługach finansowych – bonusy rabatowe możemy znaleźć w ofercie firm ubezpieczeniowych oraz banków.

    Zniżki dotyczące OC, AC i NW, atrakcyjne ubezpieczenia na wyjazdy wakacyjne, pierwsza pożyczka za darmo (bez oprocentowania), konto 0 zł (bez opłat) i wiele innych.
  1. rabaty w sklepach meblowych – warto przeglądać ofertę sklepów meblowiec.pl, abra-meble.pl, agatameble.pl, brw.pl, bodzio.pl, twojemeble.pl oraz meble.pl. To liderzy wśród sprzedawców mebli w Polsce.

    Klienci mogą liczyć na raty 0% (po dokonaniu zakupów powyżej kwoty minimalnej), zniżki na cały asortyment bądź wybrane meble, nagrody w obrębie karty członkowskiej oraz profity za zapisanie się do newslettera albo pierwsze zakupy.
  1. rabaty w restauracjach/jedzenie na zamówienie/fastfoody itp. - najszybciej odpowiednie rabaty znajdziemy w ofercie pl, pyszne.pl, pizzaportal.pl, ubereats.com, olimprest.pl oraz fit-catering.pl.
  • Przede wszystkim możemy liczyć na profity lojalnościowe. Posiadanie konta na profilu pozwala gromadzić punkty, które można wymienić na określone zniżki lub nagrody. Ponadto w ramach happy hours mamy możliwość rabatowych zakupów na konkretne produkty albo cały asortyment sklepu. Portale zapewniają również darmowe dostawy – najczęściej po przekroczeniu minimalnej kwoty zakupu.
  1. rabaty w sklepach sportowych – zniżek należy szukać między innymi w Intersport.pl, 50style.pl, Decathlon.pl, 4F.com.pl, Hurtowniasportowa.net, RunnersClub.pl, Sklep-presto.pl, North.pl.

    Znajdziemy tutaj rabaty na dane marki produktów (np. Adidas, Nike, ECCO itd.), wyprzedaże z dużymi zniżkami (nierzadko 80%), wyprzedaże konkretnych akcesoriów sportowych (rowery, narty, deskorolki itp.) oraz programy lojalnościowe dla stałych klientów (zniżki procentowe).
    karta podarunkowa sklepu Decathlon
    Promocyjna karta podarunkowa Sklepu sportowego Decathlon
    Cyklicznie oferowane są także promocje na wyprzedaże posezonowe, zniżki dla kupujących po raz pierwszy, nagrody za zapisanie się do newslettera oraz wiele innych.
  1. rabaty w sklepach motoryzacyjnych – odpowiednie zniżki oferują serwisy firm takich jak pl, oponeo.pl, hamulcesklep.pl, strefakierowcy.pl, motokorzysci.pl, hurtowniarolnicza.pl oraz grene.pl.

    Możemy liczyć u nich na darmowe dostawy (po przekroczeniu minimalnej kwoty zakupów), rabaty na wybrany asortyment, premie dla stałych klientów i wiele innych.
  1. rabaty w sklepach z elektroniką – zniżek należy szukać w takich miejscach jak Euro RTV AGD, Saturn, MediaMarkt, neonet.pl czy komputronik.pl.

    Sklepy tego typu oferują kody rabatowe na cały asortyment lub jego część, profity za zapisanie się do newslettera, premie za bycie klientem partnera firmy, dedykowane promocje na określone produkty (np. tydzień smartphona) i wiele innych.
  1. rabaty w rezerwacjach hoteli, biletów lotniczych i wycieczek – najszybciej najlepsze zniżki znajdziemy wśród biur podróży takich jak itaka, tui, rainbow, coraltravel, grecos, fostertravel.pl oraz neckermann lub wśród firm przewozowych (np. flixbus).

    Rabaty obejmują przede wszystkim zniżki na wyjazdy w odległej przyszłości (im wcześniej rezerwujemy, tym mniej płacimy), last minute, premie dla klientów korzystających z oferty firmy pierwszy raz, promocje na wyjazdy weekendowe oraz kody na zniżkowe rezerwacje w hotelach i na tańsze bilety lotnicze.
  1. rabaty w sklepach z artykułami dla zwierząt – warto szukać rabatów w takich sklepach jak zooplus.pl, abcKarma.pl, zooexpres.pl, animalia.pl, krakvet.pl, kakadu.pl, karusek.com.pl, zooart.com.pl czy kiwizoo.pl.

    Firmy oferują zniżki na cały asortyment lub jego część. Możemy liczyć na prezenty po przekroczeniu minimalnego progu zakupów (oferta limitowana czasowo lub cykliczna), kody rabatowe dla zakładających konto na portalu i wiele innych.
  1. rabaty w rozrywce i kulturze – zniżek należy szukać na cdp.pl, rebel.pl, sympatia.pl, netflix.pl, nexto.pl, empik.pl, swiatksiazki.pl, merlin.pl, czytam.pl, taniaksiazka.pl i inne.

    Klienci mają szansę na zdobycie kodów rabatowych na cały asortyment lub jego część, dodatkowe produkty gratis (np. trzy książki w cenie dwóch), dedykowane promocje (np. z okazji początku roku szkolnego), nagrody w ramach karty stałego klienta oraz za pierwsze zakupy.
  1. bonusy z kodem promocyjnym w zakładach bukmacherskich – ofertę bonusową znajdziemy u wszystkich legalnych polskich bukmacherów internetowych z licencją Ministerstwa Finansów.

    Premie obejmują bonus powitalny dla nowych graczy, kody promocyjne (darmowe zakłady, dodatkowe środki zależne od wielkości depozytu itp.) oraz nagrody w ramach programów dla stałych klientów. Ponadto gracze mogą zdobyć darmowe vouchery na wybrane spotkania sportowe, premie dla najlepszych oraz wiele innych dodatków.
  2. bonusy z kodem w bankach i firmach ubezpieczeniowych 

Oczywiście powyższe zestawienie nie obejmuje wielu dziedzin życia. Jednak już na jego podstawie można stwierdzić, jak wiele klient zyskuje dzięki ofertom rabatowym. Zniżki praktycznie na wszystko czekają na każdego, kto wie, gdzie ich szukać i jak wykorzystać.

Specjalne kody na zakłady sportowe

Sportowe wydarzenia przyciągają wielu kibiców. Jedni oglądają mecz korzystając z opcji na kupno tańszego biletu na mecz reprezentacji Polski, inni preferują postawienie kuponu na wynik lub czy ulubiony napastnik strzeli gola. Dla drugiej grupy, legalne firmy bukmacherskie posiadające licencje Ministerstwa Finansów przygotowały specjalne kody promocyjne na bonusy bez ryzyka, powitalne czy darmowe freebety bez depozytu. Największy polski operator internetowy STS (nr licencji SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12) uruchomił najnowszy kod promocyjny na 2019 do wykorzystania w aplikacji mobilnej na telefon. Inny sponsor polskiego sportu, eFortuna Online (wspiera m.in. Legię Warszawa) aktywował ubezpieczony bonus dla pechowców, tzw kupon bez ryzyka podwyższony o 20% za kod promocyjny Fortuna (nr licencji SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565). 

Bonusy i korzyści z kodem promocyjnym
Kod promocyjny - korzyści i bonusy

Dla kibiców siatkówki na najbliższe Mistrzostwa Świata, Europy i Igrzyska Olimpijskie, sponsor polskiej reprezentacji, Betclic Polska (nr licencji MF PS4.6831.11.2017) przygotował swój promocyjny Cashback. Ten kupon online bez ryzyka przegranej (do 500 zł) uruchamia się po rejestracji z kodem promocyjnym BETCLIC. Najbardziej rozpoznawalna nazwa w branży Totolotek (nr licencji AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485), poza swoją promocją Gram Grubo bez podatku 12%, przygotował pakiet nagród powitalnych, gdzie za kod Totolotek  w promocji na start jest premia bonusu 100% oraz darmowy freebet 25 zł.

Stawkę bonusu dla nowych wraz kodem rejestracyjnym podbił Betfan Online Zakłady Bukmacherskie (licencja MF PS4.6831.3.2018). Tu nagroda na start wynosi 100 zł do kuponu bez ryzyka z ubezpieczeniem 100% oraz rewelacyjny pakiet powitalny od wpłat 3 depozytów z kodem promocyjnym do bonusu BETFAN. Podobny zestaw benefitów dla początkujących promuje sponsor klubów żużlowych i piłkarskich - iForbet. Ten renomowany bukmacher (nr licencji PS4.6831.10.2016) dla amatora szybkich kuponów w promocji Mistrzowski i Olimpijski Start oraz promocji #forBET2000 podniósł poprzeczkę na 2110 zł. Kod promocyjny w tym wypadku dopisuje po rejestracji bonus 100% na powitanie (2000 zł od 3 przelewów), bonus bez ryzyka 50 zł lub 100 zł, bonus dodatkowy 50 zł oraz bezpłatny freebet 10 zł po rejestracji. Całość z kodem promocyjnym Forbet uzupełnia urodzinowy freebet 20 zł dopisywany do salda w dniu urodzin.

ELEVENSPORTS - kod promocyjny do telewizji sportowej
Eleven Sports - kod promocyjny Kod promocyjny do kanału sportowego Eleven Sports

Firma LVBET (legalny operator z licencją PS4.6831.9.2016.EQK) ze swoim kodem promocyjnym (nazywanym też bonusowym LVkodem) dla kibiców Wisły Kraków przygotowała specjalny prezent. Poza bonusem 1500 zł (od wpłaty 1000 zł i 500 zł) za 100% depozytu, dorzuca jeszcze 50 zł z kartą kibica. To nie koniec - jest jeszcze jeden LVbonus z mnożnikiem - freebet 20 zł od LVBET. Ten bonus generuje się mailowo, przesyłając mail aktywacyjny do działu Marketingu LVBET. Inny operator Polskie Zakłady Bukmacherskie PZBUK (licencja nr PS4.6831.26.2017) oddał dla graczy innowacyjny bonus 150% w promocji 500 zł za 200 zł. Ten bonus powitalny zastąpił bonus 50 zł z wypłatą bez obrotu w promocji z kodem PZBUK. Inny operator Milenium, kojarzony często przy rejestracji z bankiem Millennium, swoją promocję złożył z 3 elementów. Milenium (nr licencji SC/12/7251/17-7/ARP/BMB/2011/BMI9-10599) za kod rejestracyjny (na formularzu rejestracji nazywany bonusowym kodem promocyjnym) daje dla nowego klienta bonus 790 zł (20 zł bonus specjalny, 10 zł nagroda bez ryzyka i bonus 760 zł od wpłaconych pieniędzy). 30 zł ponad standard wkrótce ma zostać podniesione o kolejne 50 zł lub 100 zł. 

Piłkarscy kibice eToto (licencja MF AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17) doceniają za pakiet bonusów weekendowych (np Nocne Granie, Typuj Naszą). Nie wszyscy wiedzą, że ten legalny bukmacher za nowe konto z kodem promocyjnym eToto ma też bonus 200%. Ten bonus odbiera się zaraz po aktywowaniu konta, pierwsza wpłata jest powiększana przez eToto 2x (po wpłacie 100 zł na koncie jest 300 zł). Superbet (licencja  PS4.6831.4.2017) jeszcze myśli nad swoim kodem promocyjnym, natomiast jest on aktywny w promocjach Totalbet. Ten medialny bukmacher (legalny, z licencją MF o numerze PS4.6831.12.2017) poza Kasomiania, Totalboost słynie z połówkowego bonusu powitalnego. Z promocyjnym kodem do Totalbet, po weryfikacji konta otrzymujesz 500 zł i freebet od 10 zł do 15 zł w zależności od kategorii promocji.

Jak widać polski rynek sportowych zakładów jest mocno rozwinięty i w niczym nie ustępuje bonusom ani kodom akceptowanym przez międzynarodowe firmy internetowe takie jak Unibet, BET365, Bet-at-home, Betsson czy William Hill. Wszystkie dostępne w Polsce internetowe kody promocyjne na sierpień 2019 znajdziesz w zestawieniu kodów rejestracji i bonusów powitalnych w dziale "Bonusy powitalne".

Najczęściej wyszukiwane kody promocyjne w internecie

Wybraliśmy najczęściej wyszukiwane kody promocyjne w internecie - sierpień 2019. Z zestawienia wynika, że ulubione kody najchętniej pobierane przez internautów dotyczyły największych firm i sklepów internetowych.

 

Najciekawsze okazje do promocji i najkorzystniejsze rabaty

Przez większość roku kalendarzowego na polu promocyjnym niewiele się dzieje. Podstawowe rabaty obejmujące zniżki na wybrane produkty, profity dla stałych klientów i nagrody dla nowych – wszystkie te bonusy pojawiają się przez cały czas, nie są więc niczym niezwykłym czy wyróżniającym się. Są jednak okresy, w których szał zakupowy sięga zenitu. Aby wtedy przyciągnąć klienta, należy prześcignąć pomysły konkurencji. W takich momentach zwykły Kowalski może zyskać najwięcej. Wszelkiego rodzaju święta czy np. początek roku szkolnego to wielka szansa na zakup potrzebnych produktów w korzystnych cenach. Wystarczy jedynie poszukać odpowiedniej promocji.

Od wielu lat systematycznie zwiększa się zainteresowanie w Polsce pewnym szczególnym dniem – czarnym piątkiem. Promocja Black Friday to doskonała okazja do rabatowych zakupów. Nie mamy przy tym na myśli zniżek kilkuprocentowych, a dochodzące nierzadko do 70%-80% na cały asortyment. W USA ten dzień jest szczególnie traktowany – ludzie na kilkadziesiąt godzin wcześniej pojawiają się przed wybranym sklepem i czekają na otwarcie. W naszym kraju nie dochodzi jeszcze do takich sytuacji, jednak ktokolwiek zdecyduje się na zakupy w tym terminie, może oczekiwać wielkich kolejek.

Kod zniżkowy do 100%

Mając w zapasie taką kwotę, można myśleć już o drobnych inwestycjach, które jeszcze bardziej rozkręcą budżet zwany bankrollem. Gotówkę można wykorzystać na wiele różnych sposobów. Na przykład można rozwijać projekt inwestycyjny oparty na metalach szlachetnych, jak złoto czy srebro, lub zaangażować kapitał w kolejne kupony zniżkowe, które gwarantują nawet sto procent zysku na start.

Kody promocyjne do Google Play
Sklep GooglePlay także honoruje kody promocyjne

Nie każda firma oferuje zysk w voucherach na poziomie 100%, ale jest to możliwe. Spore obniżki jednostkowych cen można spotkać w przeróżnych outletach, gdzie można znaleźć towar na przykład z ubiegłorocznej kolekcji (najczęściej na wyprzedaży można zetknąć się z rabatami 80-90%), lub u legalnych operatorów sportowych, którzy udostępniają promocje na poziomie równowartości wkładanego kapitału.

Takie opcje zniżkowe można zgarnąć na przykład u najpopularniejszego operatora sportowego w Polsce, który porównywany jest z największymi przedsiębiorstwami telekomunikacyjnymi, jak Orange czy T-Mobile. Równie dobrą ofertę przedstawia swoim klientom firma, która znana jest w pierwszej kolejności z tego, że jej ultra nowoczesny i zyskowny kod promocyjny należy do najbardziej innowacyjnych zniżek w Polsce.

Wszystko przez rewolucyjne hasło rabatowe z mnożnikiem. Oczywiście w tym momencie musimy zaznaczyć, że w ogóle pod uwagę nie bierzemy zniżek "oddam za darmo", które można znaleźć na bezpłatnym portalu aukcyjnym, gdyż w ogóle nie mogą one równać się z bonusami zniżkowymi od bezpiecznych operatorów sportowych.

Voucher promocyjny

Na koniec warto przyjrzeć się jeszcze optymalizacji voucherów promocyjnych, gdyż jest to niszowy, aczkolwiek bardzo dochodowy sposób. Jak sprytnie połączyć kody zniżkowe i zyskać jeszcze więcej? Poniżej przedstawiamy dwie przykładowe sytuacje, ale oczywiście wszystko zależy w ostatecznym rozrachunku od Waszej wyobraźni i spostrzegawczości.

Rabaty w s klepach za kod promocyjny
Rabaty na zakupy z kodem promocyjnym

Lubicie kody zniżkowe do kina lub do restauracji? No ba, przecież każdy lubi oglądać filmy, a po dobrym seansie zaliczyć jeszcze lepszy obiad czy kolację. Nawiązujemy do tego, gdyż bardzo często punkty gastronomiczne czy kina udostępniają dla swoich klientów super cashbacki, które umożliwiają zwrot części kosztów na konto bankowe. O krok dalej poszedł operator sportowy pochodzący z Czech, lubiący fortunę i kod promocyjny w bardzo bliskim tego słowa znaczeniu, który proponuje 100% zniżki oraz bezwarunkowy zwrot na rachunek bankowy. Warto z tego skorzystać, połączyć wszystkie zniżki, bo być może uda się zdobyć kolejne pieniążki na bilety do kina zupełnie za darmo.

No chyba, że będziecie mieć mega szczęście i wygracie sobie u operatora sportowego nagrodę równowartości kosztów ekskluzywnej kolacji, więc będziecie mogli wieczorem poszaleć za nieswoją gotóweczkę. Trzymamy kciuki! I na koniec, jako że nasz portal jest połączony ze sportem, prawdziwa bomba dla sympatyków szeroko rozumianego sportu, którzy podróżują po świecie i oglądają przeróżne spotkania z wysokości trybun...

FAQ - najczęstsze pytania o kody promocyjne

Komentarze i opinie (1)

Kod promocyjny, bonusowy i rabatowy | 2019 r.
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i mają zastosowanie polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi Google.
MW
09.08.2019, godz. 11:12
w koncu który kod promocyjny jest najlepszy?
Zgłoś uwagi do strony
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując przeglądanie witryny wyrażasz zgodę na postanowienia naszej polityki prywatności dotyczącej plików cookies.